از ایران تا ونزوئلا

روزشمار مهاجرت و اقامت ونزوئلا

از ایران تا ونزوئلا

روزشمار مهاجرت و اقامت ونزوئلا

رستوران ایرانی در ونزوئلا و ثبت آدرس سایت ونزوئلایی

ماه گذشته مدارک اقامت ونزوئلا ی خواهرم و شوهرش نیز صادر شد و خوشبختانه همه خانواده همکنون مشکلی با این مسئله نداریم.اما متاسفانه خانه ای که دیده بودیم و برای خریدش منتظر بودیم فروخته شد و ما نتوانستیم آن خانه را بخریم.پس بار دیگه پیگیر پیدا کردن  خانه  برای خرید هستیم.بازار خانه پس از رکودی یکی دوساله رو به جریان گرفتن میباشد و میبایست خیلی سریعتر دست ب کار شد.با بیشتر شدن صادرات ونزوئلا طی سال گذشته بازار موارد گرانقیمت هم کم کم رو به ترقی و حرکت میباشند.  پس یحتمل بازار خانه نیز به شدت رو به پیشرفت خواهد بود.بیزینس ما نیز تحت تاثیر همین موج قرارخواهد گرفت و به امید خدا با بالا رفتن نیاز به آپارتمان های جدید نیاز به رو به بالا رفتن خواهد گذاشت و ما از این بابت بسیار خوشحالیم.اگرچه هنوز این موج به ما نرسیده است. اماما این روز را دور نمیبینیم.در مورد شرکت خود باید بگویم که دو نفر نیز در شرکت استخدام شده اند که در موارد تعمیرات اسانسور به شوهرخواهرم کمک میکنند و من همچنان بیشتر روز را در دفتر میگذرانم و سرگرم کارهای تبلیغات و تماس با مشترین قبلی و همچنین تماس با پیمانکاران ساختمانی و شرکت های ساختمانی مگذرانم یا به دفتر های آنها میروم و کاتالوگ شرکت را به آنان ارائه میکنم.سایت شرکت نیز در دست راه اندازی است و به زودی آن هم عملیاتی میشود.برای گرفتن آدرس سایت ونزوئلایی با پسوند com.ve کار سختی پیش رو داشتیم و میبایست مدتی از ثبت شرکت گذشته بود و مدارک سکونتی و ثبتی و کاتالوگ و گردش حسابهای شرکت و مدارک مالیات را به اداره مخابرات دولتی ونزویلا ارائه میکردیم.اما ارزشش را داشت و حال با این دامنه بین همکاران و رقیبان و مشتریان دارای اعتبار بسیار بیشتری شدیم.چرا که هر کسی نمیتواند بدون داشتن شرکت معتبر و فعال همچین اعتباری به دست بیاورد.کارکنانی که برای شرکت استخدام کردیم فعلا حداقل دستمزد را میگیرند اما به آنها قول دادیم در صورتی که به زودی به کار مسلط شوند دستمزد آنها را افزایش دهیم.در این مدت به دنبال رستوران ایرانی هم بودیم که به یک رستوران تقریبا تازه تاسیس در یکی از شهرهای نزدیک بارکیسیمتو رفتیم که غذای خوبی نداشت و البته بسیار گرانتر از رستورانهای دیگر بود اما ماشا الله سرشان خوب شلوغ بود.البته ونزوئلایی ها نمیدانند اصل غذای ایرانی چیست و شاید فقط به خوردن یک غذای جدید کفایت کنند اما ما که خود ایرانی هستیم و کیفیت اصلی غذای ایرانی را میدانیم غذای این رستوران چنگی به دلمان نزد.پس از بازگشت خانوادگی از این رستوران ایرانی به این فکر افتادیم که خود نیز در دو سه سال آینده وارد این شغل هم بشویم و یا آشپزی از ایران استخدام کنیم و یا همسرانمان را به ایران بفرستیم تا دوره ای برای رستوران داری ایرانی و آشپزی حرفه ای ببینند و به اینجا بازگردند تا بتوانیم با قدرت وارد این بیزینس شویم.با دیدن کیفیت غذای رستوران فوق الذکر و میزان شلوغی سرشان و قیمت هایشان من مطمئن هستم در صورت داشتن پایه های قوی و رستوران داری صحیح میتوانیم در این بیزینس نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.البته خب هرکاری مدیریت درست میخواهد برای موفق بودن!!!!!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 17:46

سلام.بنده ایران هستم.شخصی در ترکیه به من بدهکاره و میگه من پول ونزولا دارم که بهت پرداخت کنم.رفتم در استانبول دیدم،ولی ازش سردر نیووردم.گفتم آیا میتونید کمکم کنید که بدونم.جی مایل من هست لطفا پیام بدید.

navid دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 11:30

با سلام
یم سوال از شما داشتم امیدورام بتوانید مرا کمک کنید من طی یک معامله یک مقداری بلیوار ونزوئلا دارم ولی انتقال وجه به ایران سخت و تقریبا نا ممکن است میخواستم در این خصوص تجربه خود را در اختیار من قرار دهید و برای انتقال این وجه مرا راهنمایی نمایید.
با تشکر

سخت نیست.کی گفته سخته؟مقدار پولت رو دقیق برام ایمیل کن بهت بگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.