از ایران تا ونزوئلا

روزشمار مهاجرت و اقامت ونزوئلا

از ایران تا ونزوئلا

روزشمار مهاجرت و اقامت ونزوئلا

به لطف خدا در ونزوئلا کارمان رو به پیشرفت است

خوشبختانه با توجه به تبلیغات گسترده و موثرمان شرایط شرکت نسبتا خوب پیش میرود.البته با توجه به اینکه تازه کمتر از 3 ماه است که شرکت به بهره برداری رسیده درآمدمان هنوز بالا نیست و تقریبا تمام سودمان خرج تبلیغات بیشتر میشود و برای هزینه زندگی همچنان از جیب میخوریم.اما بسیار به کار خوشبینیم. 

 به یاری خداوند تا کنون به تمامی تعهداتمان برای تمامی آسانسورهای تحت کنترلمان عمل کرده ایم و تا کنون هیچ کدام از مشتریان ناراضی نبوده اند.وقتی با این روش دو سه سال کار کنیم مطمئناً میتوانیم به زودی دامنه کار را گسترده تر کنیم و همچنین به درآمد معقولی برسیم.خوبی ای که اینجا دارد این است که دلمان خوش است و نگران خیلی چیزها نیستیم.با فکر باز به کار و پیشرفت فکر میکنیم.در ایران حتی اگر ماهیانه ده میلیون پول درمیاوردیم لذتی نداشت.چرا که تفریحی و دلخوشی ای نداشتیم.هوای آلوده و غمگین بودن باقی مردم نیز مزید بر علت بود تا همیشه کسل و افسرده باشیم.اما اینجا انسان معنی شادابی را احساس میکند.کار استراحت تفریح و مسافرت هرکدام جای خود را دارد.در این مدت نیز مثل همیشه زنم پا به پای من و همراهم بوده.امیدوارم بتوانم زحمات و کمکهای روحی او را روزی جبران کنم.همیشه سعی میکنم با یک شوهر خوب و وفادار بودن عشقم را به او ثابت کنم و خدا را گواه میگیرم که حتی در مدت طولانی زندگی تنهایم در ونزوئلا هیچگاه دست از پا خطا نکردم و فقط به فکر ساختن زندگی ای خوب برای زنم بودم.هم اکنون نیز همینطور.امیدوارم او را هر روز سرزنده تر از روز قبل ببینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.